Consumul de peste poate stimula fluxul de sange catre creier, ceea ce ar putea preveni aparitia dementei mai tarziu in viata, relateaza DailyMail, preluat de romanialibera.ro.
Doua studii care au evaluat beneficiile pentru sanatate ale unei diete bogate in Omega-3 pentru tineri sugereaza ca acesta poate imbunatati timpul de reactie la persoanele cu varste intre 18 si 35 de ani si poate reduce nivelul de oboseala mentala, dupa indeplinirea unor sarcini dificile.
Rezultatele studiilor demonstreaza ca suplimentele de ulei de peste nu pot influenta performantele mentale ale tinerilor adulti, dar cercetatorii de la Universitatea Northumbria sustin ca stimularea fluxul de sange catre creier poate avea efecte importante pentru persoanele in etate.
"Aceste descoperiri ar putea avea implicatii pentru functia mentala mai tarziu in viata. Concluziile studiilor sugereaza ca un consum regulat de peste gras poate preveni declinul cognitiv si dementa, iar stimularea fluxului de sange catre... |